Status: AKTIV
Bredgade 20 A, 2 1260 København K
2022: 610
2021: -360
2022: 13.453
2021: -112
10
Peter Ingemann Trauboth
Beløb i 1000 | 2022 | 2021 | |
---|---|---|---|
Nettoomsætning | - | - |
|
Bruttofortjeneste | 13.453 | -112 | |
Årets resultat | 610 | -360 | |
Egenkapital I alt | 290 | -320 | |
Status balance | 19.528 | 10.552 |
Beløb i 1000 | 2022-12 | 2021-12 |
---|---|---|
Valuta | DKK | DKK |
Resultatopgørelse | ||
Nettoomsætning | - | - |
Bruttofortjeneste | 13.453 | -112 |
Personaleomkostninger | -10.733 | - |
Af- og nedskrivninger | -1.222 | - |
Driftsresultat | 1.498 | - |
Andre finansielle indtægter fra tilknyttede virksomheder | - | - |
Andre finansielle omkostninger | - | - |
Resultat før skat | 666 | - |
Skat af årets resultat | - | - |
Årets resultat | 610 | -360 |
Balance - Aktiver | ||
Anlægsaktiver | ||
Øvrige immaterielle anlægsaktiver | - | - |
Immaterielle anlægsaktiver i alt | - | - |
Grunde og bygninger | - | - |
Andre anlæg, driftsmateriel og inventar | 2.777 | 649 |
Materielle anlægsaktiver i alt | 10.749 | 2.926 |
Anlægsaktiver i alt | 12.113 | 4.290 |
Omsætningsaktiver | ||
Fremstillede varer og handelsvarer | - | - |
Forudbetalinger for varer | - | - |
Varebeholdninger i alt | 3.733 | - |
Tilgodehavender fra salg og tjenesteydelser | 760 | - |
Tilgodehavender hos tilknyttede virksomheder | - | - |
Andre tilgodehavender | 100 | 639 |
Periodeafgrænsningsposter | 749 | - |
Tilgodehavender i alt | 1.609 | 639 |
Likvide beholdninger | 2.074 | 5.623 |
Omsætningsaktiver i alt | 7.415 | 6.262 |
Aktiver i alt | 19.528 | 10.552 |
Balance - Passiver | ||
Egenkapital | ||
Virksomhedskapital | 40 | 40 |
Overført resultat | 250 | -360 |
Foreslået udbytte for regnskabsåret | - | - |
Egenkapital i alt | 290 | -320 |
Hensættelse til udskudt skat | 56 | - |
Hensatte forpligtelser i alt | 56 | - |
Gældsforpligtelser | ||
Modtagne forudbetalinger fra kunder | 395 | - |
Leverandører af varer og tjenesteydelser | 3.007 | 2.692 |
Selskabsskat | - | - |
Anden gæld | - | - |
Kortfristede gældsforpligtelser i alt | 10.397 | 2.912 |
Gældsforpligtelser i alt | 19.182 | 10.872 |
Passiver i alt | 19.528 | 10.552 |
Personer
Roller
Ejerforhold
Ny Østergade 24 ApS er en virksomhed af typen Anpartsselskab (APS) med virksomhedstypekoden 80 i branchen 561010 Restauranter.
Ny Østergade 24 ApS blev etableret den 24-05-2021 og holder til på adressen Bredgade 20 A, 2
1260 København K.
VEDTÆGTER
FOR
JPEMJ af 25052021 ApS
1 NAVN
Selskabets navn er JPEMJ af 25052021 ApS
2 KOMMUNE
Selskabets hjemsted er Københavns Kommune, og postadressen er Bredgade 20A, 2. sal, 1260 København K.
Selskabets forretningsadresse er Bredgade 20A, 2. sal, 1260 København K.
3 FORMÅL
Selskabets formål er at drive restaurationsvirksomhed og dermed beslægtet virksomhed.
4 KAPITALFORHOLD
Selskabskapitalen er på kr. 40.000,00, skriver kroner: fireti tusinde, der er indbetalt kontant.
5 KAPITALANDELENES OMSÆTTELIGHED
Kapitalandelene er ikke frit omsættelige.
Uanset af hvilken årsag den pågældende kapitalejer ikke længere skal være tilknyttet Selskabet, herunder bl.a. ved egen opsigelse, ved Selskabets opsigelse, ved misligholdelse, ved død, ved bodeling o.l., skal den pågældende kapitalejer respektive hans bo være forpligtet til ved opsigelsen at overdrage sine kapitalandele til de øvrige kapitalejere til deling mellem disse forholdsmæssigt i forhold til deres kapitalbesiddelse.
Salg af kapitalandelene til tredjemand kan ikke gennemføres til en person eller et selskab, der direkte eller indirekte er i konkurrence med JPEMJ af 25052021 ApS eller på nogen anden måde har interesser, der kolliderer med dette selskabs virksomhed.
6 EJERBOG
I ejerbogen føres fortegnelse over kapitalejere og panthavere, dato for erhvervelse, afhændelse, eller pantsætning af kapitalandelenes størrelse, de stemmerettigheder, der er knyttet hertil, oplysninger om kapitalejeres navn og bopæl eller for virksomheders vedkommende navne, cvr nr. og hjemsted.
Ejerbogen er tilgængelig for enhver kapitalejer.
7 STEMMERET
Alle kapitalandele giver lige ret i selskabet i forhold til deres størrelse, herunder stemmeret.
8 SELSKABETS LEDELSE
Selskabet ledes af en direktion bestående af 2 3 medlemmer.
Selskabet skal ikke have nogen bestyrelse.
9 TEGNINGSREGLER
Selskabet tegnes af to direktører i forening.
10 INDKALDELSE TIL GENERALFORSAMLING
Ordinær generalforsamling skal afholdes i så god tid, at den reviderede og godkendte årsrapport kan være modtaget i Erhvervs og Selskabsstyrelsen inden 5 måneder efter regnskabsårets udløb.
Generalforsamlingen afholdes i hjemstedskommunen og kapitalejerne indkaldes med brev eller email med 8 dages varsel.
11 SÆRLIGE FORHOLD RELATERET TIL RESTAURANTLOVENS §16
Særligt gælder, med henvisning til restaurantlovens §16 følgende forhold:
Ingen anparter kan overdrages til nogen, der fremstiller eller engrosforhandler drikkevarer
Anparter noteres på navn i selskabets anpartshaverbog
Overdragelse af anparter skal ske med bestyrelsens, eller såfremt der ingen bestyrelse er , med direktionens samtykke
Der gælder begrænsninger i gældsoptagelse samt gavemodtagelse jf. stk 2 i restaurantloven
Selskabet må ikke fremstille eller engrosforhandle drikkevarer og det samme gælder personkredsen i selskabet jf. Restaurationslovens § 16 skt. 4 og 5.
12 DAGSORDEN FOR DEN ORDINÆRE GENERALFORSAMLING
Kapitalejerne skal træffe afgørelse om
1. Valg af dirigent.
2. Godkendelse af revideret årsrapport.
3. Anvendelse af overskud eller dækning af tab i henhold til den godkendte årsrapport.
4. Valg af direktion.
5. Valg af revisor.
6. Eventuelt.
13 REGNSKABSÅR
Selskabets regnskabsår løber fra den 01.01. til 31.12.
Første regnskabsår løber dog fra stiftelsen til den 31.12.2021
14 REVISOR
Selskabet vælger på hvert års ordinære generalforsamling en statsautoriseret eller registreret revisor for et år ad gangen. Genvalg kan finde sted.
Virksomheden er reklamebeskyttet.
Virksomheden har registreret en kapital på 40.000 kr.
Status: Virksomheden Ny Østergade 24 ApS (CVR: 42417696) er AKTIV
CVR nummer
42417696
Adresse
Bredgade 20 A, 2
1260 København K
Virksomhedstype
Anpartsselskab
Stiftet
24-05-2021
Personer
Roller
Ejerforhold
Stamdata for Ny Østergade 24 ApS
CVR nummer:
42417696
Evt. binavne
Restaurant LEVI ApS
Virksomhedstype
Anpartsselskab
Formål:
VEDTÆGTER FOR JPEMJ af 25052021 ApS 1 NAVN Selskabets navn er JPEMJ af 25052021 ApS 2 KOMMUNE Selskabets hjemsted er Københavns Kommune, og postadressen er Bredgade 20A, 2. sal, 1260 København K. Selskabets forretningsadresse er Bredgade 20A, 2. sal, 1260 København K. 3 FORMÅL Selskabets formål er at drive restaurationsvirksomhed og dermed beslægtet virksomhed. 4 KAPITALFORHOLD Selskabskapitalen er på kr. 40.000,00, skriver kroner: fireti tusinde, der er indbetalt kontant. 5 KAPITALANDELENES OMSÆTTELIGHED Kapitalandelene er ikke frit omsættelige. Uanset af hvilken årsag den pågældende kapitalejer ikke længere skal være tilknyttet Selskabet, herunder bl.a. ved egen opsigelse, ved Selskabets opsigelse, ved misligholdelse, ved død, ved bodeling o.l., skal den pågældende kapitalejer respektive hans bo være forpligtet til ved opsigelsen at overdrage sine kapitalandele til de øvrige kapitalejere til deling mellem disse forholdsmæssigt i forhold til deres kapitalbesiddelse. Salg af kapitalandelene til tredjemand kan ikke gennemføres til en person eller et selskab, der direkte eller indirekte er i konkurrence med JPEMJ af 25052021 ApS eller på nogen anden måde har interesser, der kolliderer med dette selskabs virksomhed. 6 EJERBOG I ejerbogen føres fortegnelse over kapitalejere og panthavere, dato for erhvervelse, afhændelse, eller pantsætning af kapitalandelenes størrelse, de stemmerettigheder, der er knyttet hertil, oplysninger om kapitalejeres navn og bopæl eller for virksomheders vedkommende navne, cvr nr. og hjemsted. Ejerbogen er tilgængelig for enhver kapitalejer. 7 STEMMERET Alle kapitalandele giver lige ret i selskabet i forhold til deres størrelse, herunder stemmeret. 8 SELSKABETS LEDELSE Selskabet ledes af en direktion bestående af 2 3 medlemmer. Selskabet skal ikke have nogen bestyrelse. 9 TEGNINGSREGLER Selskabet tegnes af to direktører i forening. 10 INDKALDELSE TIL GENERALFORSAMLING Ordinær generalforsamling skal afholdes i så god tid, at den reviderede og godkendte årsrapport kan være modtaget i Erhvervs og Selskabsstyrelsen inden 5 måneder efter regnskabsårets udløb. Generalforsamlingen afholdes i hjemstedskommunen og kapitalejerne indkaldes med brev eller email med 8 dages varsel. 11 SÆRLIGE FORHOLD RELATERET TIL RESTAURANTLOVENS §16 Særligt gælder, med henvisning til restaurantlovens §16 følgende forhold: Ingen anparter kan overdrages til nogen, der fremstiller eller engrosforhandler drikkevarer Anparter noteres på navn i selskabets anpartshaverbog Overdragelse af anparter skal ske med bestyrelsens, eller såfremt der ingen bestyrelse er , med direktionens samtykke Der gælder begrænsninger i gældsoptagelse samt gavemodtagelse jf. stk 2 i restaurantloven Selskabet må ikke fremstille eller engrosforhandle drikkevarer og det samme gælder personkredsen i selskabet jf. Restaurationslovens § 16 skt. 4 og 5. 12 DAGSORDEN FOR DEN ORDINÆRE GENERALFORSAMLING Kapitalejerne skal træffe afgørelse om 1. Valg af dirigent. 2. Godkendelse af revideret årsrapport. 3. Anvendelse af overskud eller dækning af tab i henhold til den godkendte årsrapport. 4. Valg af direktion. 5. Valg af revisor. 6. Eventuelt. 13 REGNSKABSÅR Selskabets regnskabsår løber fra den 01.01. til 31.12. Første regnskabsår løber dog fra stiftelsen til den 31.12.2021 14 REVISOR Selskabet vælger på hvert års ordinære generalforsamling en statsautoriseret eller registreret revisor for et år ad gangen. Genvalg kan finde sted.
Denne virksomhed er reklamebeskyttet.
Øvrige oplysninger
1260 København K
KØBENHAVN
1153 København K
KØBENHAVN